anna hjärta christoffer

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna Larsson :) - 5 januari 2010 19:02

NU

Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - 9an
Vad har du för hårfärg? - ljusbrunt å lite rött ;p
Hur lång är du? - 1.68
Vem är du kär i? - min pojkvän såklart?
Har du någon pojk/flickvän? - självklart
Vad brukar du göra på fritiden? - allt möjligt nuförtiden!
Vilka umgås du med? - Umgås typ bara me mickis nu förtiden!
Hur ser du ut? - förjävlig..

HAR DU...

Kysst någon? - jajamen
Sovit brevid någon av samma kön? - givetvis ;>
Slagit ner någon? - om mickis räknas så ja!
Ljugit för en bra vän? - nepp.
Svikit någon? - jaaao
Fuskat på prov/läxförhör? - haha, gör aldrig prov (a)
Blivit kallad bögjävel? - haha nej :)
Kallat någon bögjävel? - trore :p
Druckit alkohol? - men självklart
 
VEM

Skrev du senast till på msn? - Julian tror ja
Kramade du senast? - Älskling & mickis
Strulade du med senast? - hoffe =)
Kan du lita på till 100%? - Mamma & mickis
Är den finaste personen som finns? - finns tusen fina
Vill du vara med just nu? - älskling!

Ringde dig senast? - hoffe :)

Skickade ett sms till dig senast? - hoffe :)
Skickade du ett sms till senast? - hoffe :)


 
VAD



Drack du senast? - cola ;)
Köpte du senast? - cola
Gjorde du igår? - var me mickis å älsk
Ska du göra imorgon? - vara me mickis!
Vill du göra just nu? - sitta här å vara me älskling :)
Åt du senast? - godis
Är närmast dig som är rosa? - morgonrock ;b
 
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - japp
Du har sårat nån så de börjat gråta - jooo
Nån har sårat dig så du börjat gråta - för många gånger
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nepp.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nope
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nejdu
 
ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jupp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jupp där också
Jag har smygit ut utan lov - sånt behöver jag inte göra
Jag har ljugit vart jag är för mina föräldrar - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet - har många
Jag har fuskat i ett spel - självklart :D
Jag har struntat i ett prov - faktiskt ;)
 
DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Jomenvisst!
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - njae.
Jag kan inte svälja piller - klart jag kan
Jag har tagit mediciner mot depression - nepp
Jag har anorexia och/eller bulimi - nehejdu
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - har bara sovit 16 timmar som högst.
Jag har vaknat gråtande - joo
Jag har somnat gråtande - aah

DÖDEN



Jag hatar begravningar - eehh jo
Jag har sett någon död - neej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej, inte vad jag vet
Någon nära till mig har begått självmord - nope

Av Anna Larsson :) - 5 januari 2010 18:52

ChristofferKangas, jag älskar dig så himla mkt, jag kommer fan aldrig lämna dig, skulle inte klara en dag utan dig! dt är för dig mitt hjärta bankar & dt är du som finns i mina tankar. jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon som dig, någon som verkligen älskar mig för den jag är :] jag har verkligen hittat den rätta för mig & jag kommer aldrig släppa taget eller svika dig. du vet inte hur mycket du betyder för mig, dt är verkligen du som har varit den jag drömt om att få träffa & leva ett liv med. Utan dig skulle jag vara borttappad. Jag älskar dig även fast hjärtat säger stopp!  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards