anna hjärta christoffer

Alla inlägg under januari 2010

Av Anna Larsson :) - 28 januari 2010 22:44

  

som sagt så har jag inte bloggat på ett tag, förlåt men har verkligen inte haft tid till dt. Iaf, dt har inte hänt så mkt i veckan sov hos mickis i måndags vi vaknade 9 på tisdagen gick upp å käkade frulle. Sen drog vi till mig satt dära ett tag å chillade, sen drog vi till sunderbyn trodde jag skulle få träffa älskling men jag hann inte, tråkigt värre. :( å sen var vi i stallet! amen iaf, sov hos mickis i tisdags också, både jag å hon var typ tjuriga hela kvällen så vi gick å la oss tidigt. Vaknade 11 på onsdagen me världens jävla snöstrom, trodde jävlart jag skulle blåsa bort! Sen drog vi hem till mig chillade ett tag, drog till stan mickis shoppade kläder sen drog vi till bergnäs gården me olivia chillade där å spelade kort, sen drog jag å mickis hem till mig. Jaaa å idag har jag inte gjort så mkt typ shoppat kläder å vart me mickis. Jag köpte; Ljus blåa leggings, en grå rosa tröja å en randig tröja. Aja, i morgon blir dt att shoppa igen me mamma sen vara me mickis! aja, nu har jag inget mer att skriva. Puss :)

 

Jag älskar min randiga tröja!

Av Anna Larsson :) - 22 januari 2010 12:04

Godmorgon! Jag vaknade för kanske en timme sen, har käkat frulle nu å rökt ;b Ikv blir dt överkalix å vara me älskling, längtar som satan! Aja, har inte så mkt mer att skriva nu, hörs på söndag! Puss

Av Anna Larsson :) - 21 januari 2010 14:59

Har inte bloggat på ett bra tag nu för att jag inte har haft nå internet å igår hade jag inte tid för att jag fyllde år igår som sagt. Malin, mickis å olivia kom hit, massa skratt så att vi grät :) hihi, ni är så jävla bra <3 Inatt har jag inte gjort speciellt mkt, pratat me älsk åså.. Aja, är inte på humör så vi hörs när jag är på bättre humör! Puss


förlåt förlåt förlåt, jag älskar dig & dt vet du!

Av Anna Larsson :) - 18 januari 2010 00:07

back in luleå igen, skööönt! nooooot.. haha! Imorgon ska vi till gymnasiebym me skolan -.- haha, roligt! eller så inte.. I helgen har jag bara vart me älskling å tagit dt lugnt =) tihi, saknar han redan ju! :( aja, dt är dock bara 2 dagar tills jag fyller år, puss på dt! Haha, aja nu ska jag fortsätta att chilla pung så hörs vi senare idag eller nått! Pussar

Av Anna Larsson :) - 15 januari 2010 14:19

Idag bär dt av till överkalix till älskling :D Så vi hörs på söndag! Pussss


Btw, grattis EmmaLundberg! :) <3

Av Anna Larsson :) - 14 januari 2010 14:28

Tjoo :) Älskling ringde å väckte mig kring 1, sen gick jag upp å käkade frulle åsen ringde jag mickis :> Mickis kanske kmr hit ikv! :D guu vad jag saknar henne.. haha men nu har jag inget mer att skriva! Puss


Av amanda; grattis i förskott ;)


Svar: Tack så mkt :)

Av Anna Larsson :) - 14 januari 2010 00:37

Aja, som sagt klockan börjar närma sig 1 å jag börjar bli trött! =D haha, nästan så att jag måste ge mig själv ett diplom.. xD men iaf, jag fyller år om exakt 6 dagar idag eftersom att klockan är ju efter 12 nu så dt är ju ny dag nu ;) haha. Men nu ska jag nog ta å ringa mickis, hon vaknade precis :o haha! Hörs senare idag :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards