anna hjärta christoffer

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna Larsson :) - 11 januari 2010 19:53

haha, rubriken! (y) men jag får damp, vill att dt ska bli 20 januari ist så att jag får fylla år nångång å få dt jag önskar mig. Kaffet tog just slut, å dt suger ju ännu mer. Vad fan ska jag nu göra? Joo, vänta på att älskling ska höra av sig åså på nå tag ska jag väl ta mig en varm dusch eller nå sånt. Har pratat me "syrran" också som åker från uppsala på nån strax, å kmr inte få träffa henne förens på onsdag eller torsdag eller fredag, ingen aning när jag blir frisk. HAHA, fan vad jag dampar har jag märkt, ursäkta mig men jag har lite att göra, å jaa jag saknar min älskling jävligt mkt... :( menmen, nu ska jag sluta dampa hära.. Pusspuss


Å en sak till, jag hatar fjortisar!!

Av Anna Larsson :) - 11 januari 2010 18:04

För dt första så är dt 9 dagar tills jag fyller år, för dt andra så har jag aptråkigt så att jag måste sitta å blogga, för dt tredje så väntar jag på att älskling ska ringa. Vad i helvete ska jag göra ? Har som sagt blivit sjuk igen, jag har typ vart sjuk en miljon gånger nu på ett halvår :o hahahahhaha, bra jobbat! (y) men iaf... I helgen har jag vart me söthjärtat å bara chillat, härligt som satan ! Men nu kmr jag inte få vara me han på ett bra tag, vilket som suger sten hårt.. Mickis har dock somnat, jävla tröttmössa hon är alltså.. Malin kmr hem från uppsala imorgon, men jag kan inte träffa henne för att jag är sjuk iwrnjtyhjk ! fan vad arg jag blir typ eller nå sånt.. Men vafan, nu ska jag fan ta å göra nånting åså bloggar jag sen om jag har lust! :) Pusspuss


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards