anna hjärta christoffer

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

NY DESIGN!

Av Anna Larsson :) - 4 februari 2010 15:00

hehe, som sagt jag har ny design nu å jag tyckte dt vart mkt bättre, eller? Jag passar på att blogga nu när jag inte är så upptagen! hihi, jag kanske får börja praktisera 3 gånger i veckan åsen gå skolan 2, gode skönt! haha. Jag har absolut inge mer att skriva, kanske uppdaterar ikv om jag inte är så upptagen å en sak till! IMORGON KMR ÄLSKLING! tihi, puss på dt.. aja! ha dt, pussar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Larsson :) - 7 februari 2010 19:31

som sagt, jag har ny blogg! så om ni vill fortsätta läsa så finns jag på, www.rosaflodhest.webblogg.se :) men lär fortsätta skriva här ibland! Pussar ...

Av Anna Larsson :) - 4 februari 2010 20:19

rubriken förklarar ju allt, jag har som sagt as tråkigt! Just nu finns dt inte ett skit att göra, funderar på att ta mig en kopp kaffe åsen hoppa in i duschen , lät gode skönt! Sen efter dt vettefan vad jag ska göra, blir att sitta hära å vänta på at...

Av Anna Larsson :) - 3 februari 2010 12:20

nåja, har inte bloggat på ett tag nu men har inte haft ork till dt å har inte ork till dt nu heller, men nu kände jag att jag var tvungen att blogga :) iaf, jag å mickis var hos hennes söta farmor igår å pratade å hade dt jätte mysigt sen när vi satt...

Av Anna Larsson :) - 28 januari 2010 22:44


   som sagt så har jag inte bloggat på ett tag, förlåt men har verkligen inte haft tid till dt. Iaf, dt har inte hänt så mkt i veckan sov hos mickis i måndags vi vaknade 9 på tisdagen gick upp å käkade frulle. Sen drog vi till mig satt dära ett tag ...

Av Anna Larsson :) - 22 januari 2010 12:04

Godmorgon! Jag vaknade för kanske en timme sen, har käkat frulle nu å rökt ;b Ikv blir dt överkalix å vara me älskling, längtar som satan! Aja, har inte så mkt mer att skriva nu, hörs på söndag! Puss ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards