anna hjärta christoffer

Alla inlägg under november 2009

Av Anna Larsson :) - 30 november 2009 21:37

tjabba =)


Idag var dt skola, som sög jävla kuk som vanligt =D Sen kring 12 drog jag å malin till henne å chillade i sängen å vilade oss lite, mysigt var dt :) Sen drog vi in till stan, hon lämnade tillbaka nå leggings :) Sen efter en halvtimme eller nå sånt kom mickis, vi satt å surrade på sen gick vi till åhlens så hittade jag å mickis värsta snygga halsbanden, så vi "shoppade" dom, sen drog vi hem till mig å chillade :) Sen for malin å mickis å nu sitter jag hära å tråkar, vilket som suger! =D hah. Imorgon blir dt skola om jag nu inte får värsta mensvärken som jag brukar lyckas få! (y) aja, nu har jag inget mer att skriva (: Puss :*   


Christoffer Kangas

Av Anna Larsson :) - 29 november 2009 23:03

heej :)


I fredags hände dt inte så mkt, var hemma från skolan å fixade mig å dt sen tog jag en rök me malin, vi snackade på osv sen gick vi hem till mig å fortsatte att snacka vidare :) Sen gick vi ut ett tag, sen mötte jag mickis åsen hoffe :) så gick vi till annaedman å kollade film å myste på :) Sen lördag gjorde vi samma sak, for till anna å kollade film å myste :) hihi, skönaste helgen någonsin! Aja, nu har jag int så mkt mer att skriva :) Puss :*


C <3

Av Anna Larsson :) - 26 november 2009 18:08

heje :)


har varit skit dålig på att uppdatera har jag märkt, men om jag skriver varje dag så vet jag inte vad jag ska skriva om =p iaf, i veckan har dt inte hänt så mkt :) var hos läkaren igår å kolla om jag hade lunginflamation, vilket jag inte hade! tur dt iaf :) nu i helgen ska jag vara me en hemlig person, blir mysigt åså skulle vi träffa Liviaah, mickis å annaedman :> mysmys. Aja, nu har jag inget mer att skriva! Hörs nån dag. Puss :*

Av Anna Larsson :) - 24 november 2009 23:06

tjoho :]


Idag vaknade jag 05:30 gick upp å käkade frulle å borstade håret å dt sen bar dt iväg till Piteå :) Jag var jävla as trött, men dt gick fan inte att sova i bilen, helt sjukt. Aja, vi kom till sjukhuset kring halv 7, gick dära å satte oss i soffan å glodde tv å då somnade jag som tur var! Sov kanske 1 timme sen vaknade jag av att en jävla fittkärring glodde på mig som satan.Less jag blev, försökte somna om men dt gick ju såklart inte. Var hur jävla trött som helst, men då gick jag ut å rökte, piggnade till lite grann. Sen gick jag å mamma å käkade räkmacka <3, sen ut å röka igen. Men nu ska jag sova, är as trött! Hörs i morgon. Puss :*

Av Anna Larsson :) - 23 november 2009 20:20

Heej :]


Har nyss kommit från träning, eller jag har kanske vart hemma 1 timma, har ju duschat å dt, gud så skönt dt var att träna! Men fick jävla damphosta så kunde inte träna så jävla hård, men skönt var dt iaf :) hehe. Har vart i skolan idag tills 1, orkade inte vara nå länge pga min jävla hosta å har ont i ena lungan eller njuren eller vafan dt är, så kan mest troligt ha Lunginflamation :( fuckfuck, jag som trodde jag var frisk! :'( aja, får hoppas på att dt blir bättre snart! Imorgon bär dt av till Piteå, min bror ska operera sig, så jag tänkte att dt är lika jag följer :) aja, nu sitter jag å lyssnar på Black Eyed Peas - I Gotta Feeling, älska den låten! <3 Aja, nu fortsätta tråka vidare så kanske vi hörs imorgon! Puss :*

Av Anna Larsson :) - 22 november 2009 16:20

halloj! :]


Som sagt, Mickis kom hit igår vi gjorde inte så mkt bara tog dt lungt. Sen somnade Mickis vid typ 2, så jag fick vara vaken helt själv! så jag satt vaken till kring halv 5, sen däckade jag å vaknade halv 2 (a) Sååå skönt att sova! ;) haha, nu har jag inget mer att skriva! Uppdaterar nog i morgon. Puss :*

Av Anna Larsson :) - 21 november 2009 19:11

heje.


Idag äre lördag å dt känns som en jävla söndag (!) kan dt bli jävla sämre, orkar fan inte göra ett jävla piss idag å dt finns inget att göra heller, blir less! Aja, Mickis kanske kmr hit, får väl se vad vi hittar på. Puss :*

Av Anna Larsson :) - 21 november 2009 15:23

hej :]


jag har märkt att jag är sjukt dålig på att uppdatera, men ofta man orkar sitta å slösa dyrbar tid på sin blogg när man är sjuk (?!) dt orkar iaf inte jag. =p Idag vette fan vad som händer, skulle typ vara me Emil, men jag får se hur dt blir. :) Jag har inte träffat mickis på jag vet inte hur länge, å huuur jag saknar henne! Aja, kanske träffar henne ikv (: Iaf, igår var jag i skolan, dt var roligt även fast jag var as hängig å massa skit :] Igår efter skolan for jag hem å fixade mig, sen drog jag till stan å träffade Olivia, vi gick å tog lite parfym sen tog vi bussen till porsön å gick till gården :) haha, dt var gode jävla dött dära ;b Sen kom Nelly dit, då var vi me henne å spelade biljard å flummade oss som vanligt :) Sen helt plötsligt vart jag as hungrig så jag ville fara hem å äta, å då gjorde vi dt fast först for vi till stan för att Olivia ville köpa sig en dricka sen drog vi hem till mig :) Sen chillade vi hära ett tag, sen for Olivia vid 12 sen träffade jag Emil kring halv 1 eller nå sånt, sen gick jag hem å satt här ett tag sen vart jag trött så jag gick å la mig å somna xD hah, roligt liv man har! Nu har jag inget mer att skriva :) Uppdaterar ikv eller imorgon. Puss :*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards