anna hjärta christoffer

Alla inlägg under december 2009

Av Anna Larsson :) - 25 december 2009 16:33

Nu på en strax kmr älsko, då ska jag mysa me honom hela kvällen å bara ta dt lugnt :) Å min fru har fan inte vaknat ännu å jag skulle vara me henne idag :( illa dt. Haha, kmr nog inte blogga på ett bra jävla tag. :> Så vi hörs! Puss på er.



OliviaBerggren, miss you honey!

Av Anna Larsson :) - 24 december 2009 22:00

Idag är dt som sagt julafton. Har firat jul hos mormor som vanligt, mysigt me massa god mat å julklappar å massa sånt dära :) Imorgon ska jag då bleka håret så att dt blir ljusbrunt för jag har ju svart hår nu som jag är jävligt less på ;) haha. Sen senare i morgon blir dt nog att vara me älskling eller nå sånt :) Aja, nu ska jag kolla film! Puss på er, hoppas att ni har haft en bra dag.






Seriöst !?


Va fan ska jag göra av me mitt liv? Jag orkar inte gå å vara ledsen hela jävla tiden, jag orkar bara inte dt.. Jag saknar dig, du fanns alltid där för mig. Men vad är jag nu för dig? Luft eller !? Alltså, dt känns så bra att vara i din närhet, jag känner mig allitd trygg. Men nu, ska jag gå å vara rädd & ensam som en liten jävla jag vet inte vad? Jag är less på detta nu, å jag hoppas att du förstår mig. Vi har delat så mkt minnen tsm, me både skratt & gråt, tack för allt! Tack för att du alltid har ställt upp för mig & stöttat mig. Du lyste upp alla mina mörka dagar. Menmen, hoppas att du har dt bra, & du ska veta att jag saknar dig otroligt mkt! Du vet vem du är...


Av Anna Larsson :) - 23 december 2009 21:05

Som sagt, har sjukt tråkigt!


ÅRET

 
Hur har året nollnio varit för dig? - bra & dåligt :)
Bättre än förra året? - njaee.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio?  - HAHA, javisst! ;)
Har du flyttat under år nollnio? - nepp :)
Har du hittat en ny låt som du älskar?
- haha, många ;b 
Isåfall vilken? - orkar inte räkna upp alla xD
Har du druckit alkohol? - haha, javisst :p
Har du kysst en främling?
- njöö, int vad jag minns iaf :p


KÄRLEK


Hur har din kärlek varit nollnio? - bra & dålig :)

Har du varit kär? - haha, antagligen :p
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jaa, sa dt nyss faktiskt ;b
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - japp, alldeles nyss :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - nae :p


SORG&HÄMND


Har någon i din släkt avlidit? - nepp :)
Har du slagit någon med knytnäven? - nepp :)
Har du varit i slagsmål? - nepp :)


PERSONLIGT


Har du gjort någonting du ångrar? - säkert :p
Isåfall vad? - ...
Har du skämt ut dig? - haha jaa :p 
Har du ljugit för en vän? - nej :)
Har du varit ute en hel natt? - aa :b
Har du blivit tagen av polisen? - minns ej :p 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jaa :)
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
- jajamen =)



SKOLAN&FRITIDEN


Vilken skola går du på? - Norrskenets bajsskola ;) 
Har någon varit elak mot dig i skolan? - venne :p



Har du gjort något framsteg? - aaa :p 
Haft alla rätt på ett prov? - nej!


VÄNSKAP


Har du träffat nya vänner? - minns ej, säkert :)
Har du förlorat en vän? - aa, fast sen hittat tillbaka till varann :)
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - japp :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej :p
Har du ljugit för en bästavän? - nej :p
Har du haft en relation med en vän? - nej :p
Har du många killkompisar? - så dt räcker :)


Av Anna Larsson :) - 23 december 2009 17:05

som sagt, jag har ingen lust att blogga längre :/ Men ska iaf försöka slänga upp ett inlägg lite då & då. Iaf idag vaknade jag upp hos mickis, har alltså sovit dära tills idag :) igår chillade vi bara, kollade andra avenyn & bara myste på, sen kollade jag Fröken Sverige som jag inte hade sett på tusen år! =p HiHi. I morgon är dt julafton, längtar som satan! aja, har int så mkt mer att skriva nu. Kanske slänger upp en inlägg senare eller så :) Puss & ha dt bra.


/ anna sofia larsson ✫

Av Anna Larsson :) - 22 december 2009 18:33

Godkväll!


Igår sov jag som sagt hos Mickis, vi såg flimen Big Daddy, grymt jävla bäst den är :) Sen efter filmen så gick vi såklart ut å rökte, å då satt vi å pratade om spöken så vi skrämde upp varann, SMARTA ÄR VI! x) Idag blir dt nog att sova hos Mickis också, orkar fan inte sova hemma jobbigt som satan juu =P Aja, 2 dagar kvar till julafton & 4 dagar tills jag träffar älsk, LÄNGTAR! HiHi. Men nu har jag inget mer att skriva, uppdaterar ikv om jag kmr ihåg eller hinner :] Puss & runk!


/ anna sofia larsson

Av Anna Larsson :) - 21 december 2009 16:14

God dag :)


Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade vid 2 gick upp å käkade frulle sen ringde jag mickis å gick ut å rökte :) Nu blir dt snart att äta, sen blir dt nog att fixa sig sen blir dt att bege sig till mickis, så blir dt nog att sova dära som jag inte gjort på ett jävla bra tag nu! Aja, kanske uppdaterar ikv eller imorgon eller något sånt! =) Pusspuss


/ anna sofia larsson

Av Anna Larsson :) - 20 december 2009 21:04

tjaa ;b


Älskling for just, vi har inte gjort så mkt bara tagit dt lugnt =) I fredags var jag på waldorf me klassen, gött gött som satan var dt å trevligt sällskap :) Nu på en strax ska jag duscha, sen ska jag sitta hära tills jag blir riktigt trött åsen sova :)


/ anna sofia larsson

Av Anna Larsson :) - 13 december 2009 14:43

tjena tjena =)


I helgen har jag inte gjort så mkt, vart me mickis å bara tagit dt lugnt =) Var på tattarön igår å lämnade en hårddisk till min broder för att han skulle fixa mickis data =) Idag blir dt att fara till tattarön igen å hämta mickis datan, sen blir dt väl att vara hemma å ta dt lugnt ;) HiHi! Ne nu har jag inte så mkt mer att skriva, joo en sak till innan jag slutar skriva! JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING! :/


Svinis sprutan på tisdag!


/ anna sofia larsson

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards