anna hjärta christoffer

Alla inlägg under december 2009

Av Anna Larsson :) - 10 december 2009 22:05

Godkväll!


Nu sitter jag hära å väntar på att frugan ska komma hit. Vi ska väl mysa på eller något sånt, eller sitta hära å bara chilla som vi alltid gör. =) Jag har inte så mkt spännande att skriva, joo jag har ett g i svenska! =D Ett stort plus till mig! Aja, nu har jag inte så mkt mer att skriva =) Vi hörs efter helgen eller nå sånt. Pussar!


/ anna sofia larsson

Av Anna Larsson :) - 7 december 2009 14:48

Fredag; Mickis kom till mig kring halv 8, vi gick till loet mötte älskling å daniel, åså gick vi hem till mig å chillade :) Sen skulle dom gå å äta på banthai (stavning?;)) åså drack dom lite åså satt vi där å pratade å hade dt trevligt :) Sen gick vi hem till mig igen å tog dt lungt å myste på :) Sen somnade jag kring 5 nångång, pga en sak ! ;) Min fru vet vad jag syftar på! ;)


Lördag; Vaknade kring 11, gick å käkade frulle å rökte sen låg vi bara i sängen tills bussen till överkalix gick vid halv 5 ;) Sen var vi dära å tog dt lungt, drack lite å hade dt mysigt :) Sen somnade jag å älskling kring 3 :)


Söndag; Bakis hela jävla dan, var bara inne å tog dt lungt å myste me älskling =) Sen tog jag å frugan bussen till lule som gick halv 7, sen vid 8 var vi i lule så gick jag hem å duschade å satt hära :)


Puss :*

Av Anna Larsson :) - 4 december 2009 14:10

tjenatjena : )


Idag ska jag kanske träffa älskling ! , jag är helt överklycklig =D ajja.. Annars idag blir dt nog att vara me frun å bara ta dt lungt =) Får se vad vi hittar på sen om man kanske ska träffa livia en snabbis? Dt var ett jävla bra tag sen, saknar henne faktiskt ! :) höhö. Nu har jag inte så mkt mer att skriva, uppdaterar imorgon eller på söndag :) ! Puss :*


Christoffer Kangas, 29/11-09!  

Av Anna Larsson :) - 3 december 2009 21:16

tjenatjena :)


Jag är så bra på att uppdatera, pluspoäng till mig! (y) haha. Mickis har sovit hära sen i förrgår, å igår såg vi Flickan som lekte med elden, fett bra var den! Men sjukt jävla läskig. Aja, men iaf sen somnade vi kring 3 å vaknade 10 för att jag skulle till tandläkaren -.- bläähh. x) hööh. Imorgon får jag träffa älskling, wiiie vad jag längtar helt sjukt! :) Aja, jag har inte så mkt mer att skriva :) Puss :*

<3

Av Anna Larsson :) - 1 december 2009 23:21

Nu sitter jag hära me Frugan, ikv har vi inte gjort så mkt varit me hannu ett tag sen bara suttit hära som vanligt ;) hihi. I helgen blir dt nog att vara me älskling om han inte har match, hoppas inte han har dt! :) Aja, ska nog kolla en film nu me Frugan :) Om ni undrar vem min kära fru är så är dt mickis :) haha. Puss :*


jag älskar dig bejsi!  

Av Anna Larsson :) - 1 december 2009 13:21

tjohej :)


Idag har jag inte varit i skolan pga min jävla mensvärk! :/ Senare idag blir dt mest troligen att fara till hannu å hälsa på sen efter dt blir dt nog att vara me mickis å bara sitta hära å chilla, sen vettefasiken vad som händer, vi får se :) Aja, har inte så mkt mer att skriva. Uppdaterar ikv eller imorgon! Puss :*


Christoffer Kangas, jag älskar dig!  

 

Dt finns ingen som du älskling!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards