anna hjärta christoffer

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

TIDSFÖRDRIV!

Av Anna Larsson :) - 5 januari 2010 19:02

NU

Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - 9an
Vad har du för hårfärg? - ljusbrunt å lite rött ;p
Hur lång är du? - 1.68
Vem är du kär i? - min pojkvän såklart?
Har du någon pojk/flickvän? - självklart
Vad brukar du göra på fritiden? - allt möjligt nuförtiden!
Vilka umgås du med? - Umgås typ bara me mickis nu förtiden!
Hur ser du ut? - förjävlig..

HAR DU...

Kysst någon? - jajamen
Sovit brevid någon av samma kön? - givetvis ;>
Slagit ner någon? - om mickis räknas så ja!
Ljugit för en bra vän? - nepp.
Svikit någon? - jaaao
Fuskat på prov/läxförhör? - haha, gör aldrig prov (a)
Blivit kallad bögjävel? - haha nej :)
Kallat någon bögjävel? - trore :p
Druckit alkohol? - men självklart
 
VEM

Skrev du senast till på msn? - Julian tror ja
Kramade du senast? - Älskling & mickis
Strulade du med senast? - hoffe =)
Kan du lita på till 100%? - Mamma & mickis
Är den finaste personen som finns? - finns tusen fina
Vill du vara med just nu? - älskling!

Ringde dig senast? - hoffe :)

Skickade ett sms till dig senast? - hoffe :)
Skickade du ett sms till senast? - hoffe :)


 
VAD



Drack du senast? - cola ;)
Köpte du senast? - cola
Gjorde du igår? - var me mickis å älsk
Ska du göra imorgon? - vara me mickis!
Vill du göra just nu? - sitta här å vara me älskling :)
Åt du senast? - godis
Är närmast dig som är rosa? - morgonrock ;b
 
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - japp
Du har sårat nån så de börjat gråta - jooo
Nån har sårat dig så du börjat gråta - för många gånger
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nepp.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nope
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nejdu
 
ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jupp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jupp där också
Jag har smygit ut utan lov - sånt behöver jag inte göra
Jag har ljugit vart jag är för mina föräldrar - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet - har många
Jag har fuskat i ett spel - självklart :D
Jag har struntat i ett prov - faktiskt ;)
 
DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Jomenvisst!
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - njae.
Jag kan inte svälja piller - klart jag kan
Jag har tagit mediciner mot depression - nepp
Jag har anorexia och/eller bulimi - nehejdu
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - har bara sovit 16 timmar som högst.
Jag har vaknat gråtande - joo
Jag har somnat gråtande - aah

DÖDEN



Jag hatar begravningar - eehh jo
Jag har sett någon död - neej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej, inte vad jag vet
Någon nära till mig har begått självmord - nope

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Larsson :) - 7 februari 2010 19:31

som sagt, jag har ny blogg! så om ni vill fortsätta läsa så finns jag på, www.rosaflodhest.webblogg.se :) men lär fortsätta skriva här ibland! Pussar ...

Av Anna Larsson :) - 4 februari 2010 20:19

rubriken förklarar ju allt, jag har som sagt as tråkigt! Just nu finns dt inte ett skit att göra, funderar på att ta mig en kopp kaffe åsen hoppa in i duschen , lät gode skönt! Sen efter dt vettefan vad jag ska göra, blir att sitta hära å vänta på at...

Av Anna Larsson :) - 4 februari 2010 15:00

hehe, som sagt jag har ny design nu å jag tyckte dt vart mkt bättre, eller? Jag passar på att blogga nu när jag inte är så upptagen! hihi, jag kanske får börja praktisera 3 gånger i veckan åsen gå skolan 2, gode skönt! haha. Jag har absolut inge mer ...

Av Anna Larsson :) - 3 februari 2010 12:20

nåja, har inte bloggat på ett tag nu men har inte haft ork till dt å har inte ork till dt nu heller, men nu kände jag att jag var tvungen att blogga :) iaf, jag å mickis var hos hennes söta farmor igår å pratade å hade dt jätte mysigt sen när vi satt...

Av Anna Larsson :) - 28 januari 2010 22:44


   som sagt så har jag inte bloggat på ett tag, förlåt men har verkligen inte haft tid till dt. Iaf, dt har inte hänt så mkt i veckan sov hos mickis i måndags vi vaknade 9 på tisdagen gick upp å käkade frulle. Sen drog vi till mig satt dära ett tag ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards