anna hjärta christoffer

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

<3

Av Anna Larsson :) - 18 november 2009 13:55

Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag



Jag har aldrig varit rädd, nä. Gått igenom sånt som varit fett wack
Livet är hårt och det visste jag då men jag följde inga råd jag är självlärd
Jag är det. Jag svär, bre
Vill leva fullt ut jag är värd det
Jag tuggar och ler. Och jag duckar problem för det är vad det är
Är det sant? Mannen, yeah!
Jag har lät mig av saker jag gjort. Saker jag sett nära min port
Där i min ort där fett med flous jämt saknades, inget vi tog lätt på
Men det var rätt så lätt att bli väck då
Folk i min närhet dom becknade hekton
Jag brukade bruka för att lämna misär
Nu gör jag så här


Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag



Vissa dagar är brorsan på topp andra dagar är brorsan på noll
Vissa dagar är jag redo att dra för det känns som
att ingenting spelar någon roll
Som när nära går bort, livet tar stopp
Jag lever i nuet vår tid här är kort
Jag pussar min mamma på kinden och ax
För benim vill leva ut livet till max
Är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta nånting för givet
Låt oss skåla för det för man får det man ger
Inget mera med det allt är skrivet
Gårdagen är redan förbi. Morgondagen är för långt bort i tid
Tar vara på tiden jag fått, det är så jag vill leva mitt liv


Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag


Så jag skrattar idag
Följde inga råd jag är självlärd
Jag är det. Jag svär, bre
Vill leva fullt ut jag är värd det


Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Larsson :) - 7 februari 2010 19:31

som sagt, jag har ny blogg! så om ni vill fortsätta läsa så finns jag på, www.rosaflodhest.webblogg.se :) men lär fortsätta skriva här ibland! Pussar ...

Av Anna Larsson :) - 4 februari 2010 20:19

rubriken förklarar ju allt, jag har som sagt as tråkigt! Just nu finns dt inte ett skit att göra, funderar på att ta mig en kopp kaffe åsen hoppa in i duschen , lät gode skönt! Sen efter dt vettefan vad jag ska göra, blir att sitta hära å vänta på at...

Av Anna Larsson :) - 4 februari 2010 15:00

hehe, som sagt jag har ny design nu å jag tyckte dt vart mkt bättre, eller? Jag passar på att blogga nu när jag inte är så upptagen! hihi, jag kanske får börja praktisera 3 gånger i veckan åsen gå skolan 2, gode skönt! haha. Jag har absolut inge mer ...

Av Anna Larsson :) - 3 februari 2010 12:20

nåja, har inte bloggat på ett tag nu men har inte haft ork till dt å har inte ork till dt nu heller, men nu kände jag att jag var tvungen att blogga :) iaf, jag å mickis var hos hennes söta farmor igår å pratade å hade dt jätte mysigt sen när vi satt...

Av Anna Larsson :) - 28 januari 2010 22:44


   som sagt så har jag inte bloggat på ett tag, förlåt men har verkligen inte haft tid till dt. Iaf, dt har inte hänt så mkt i veckan sov hos mickis i måndags vi vaknade 9 på tisdagen gick upp å käkade frulle. Sen drog vi till mig satt dära ett tag ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards